Tuesday, February 23, 2016

VIRALKAN POST

Assalamualaikum.

Hari ni nak cerita pasal post-post yang viral kat facebook, isntagran, dan sebagainya.
Secara teorinya, saya berpendapat anda-anda yang membaca ni tentu follow beberapa page atau group yang famous amos kan? Contohnya page Amran Fans, Siakap Keli, Jep Oh Jep, dan lain-lain lagi.

Saya sendiri, teringin mempunyai satu page famous macam tu dan setiap kali post di wall, netizen akan Like, Share and Comment.
Tentu saja, reach akan meningkat naik, dan bila sudah ada Tribe, ini tentu mendatangkan wang.
Ya...money money money.
Selain populariti, pemilik Page atau Akaun dengan mudah memperolehi wang tepi jika membuat Paid Review dan sebagainya.

Ok, macam mana nak famouskan page yang tak seberapa ni?
Alhamdulillah, saya terserempak dengan satu software yang saya lihat berkesan.
Saya masih belum membelinya, namun saya akan bagi review selepas aplikasikan software tersebut di page Cantik Storae dan satu page khas seperti Meran. Hurmmm...nak bagi nama apa ye page baru ni? Senah Fans? Miahaha..

Saya berikan sedikit gambaran tentang software itu ye.
Seantero dunia, masih belum ramai yang menggunakan software ini.
Kita ada berbillion manusia, namun yang menggunakannya baru 9000++ orang.
Sebagai antara yang terawal mengetahui dan menggunakan software ini, bukan kah ianya mendatangkan satu kelebihan?

Nah, tengok gambar ni ye.
Saja saya blurkan, miahaha...
Ingat senang nak share?
Nak tahu, calling calling ai.. :)

Wassalam,
Sharinah Abdul Lahit

No comments:

Post a Comment